МАТЕМАТИКА ДЛЯ ВСІХ

http://planuvanna.blogspot.com/



                              ІНФОРМАЦІЯ

про  дослідно-експериментальну роботу вчителя математики Негоди Сергія Петровича в науково-методичній творчій лабораторії «Творча мережа юного математика» за 2010-2011 н. р. на базі «Навчально-виховного  комплексу «Загально освітня школа І-ІІІ ст. – гімназія  № 30  імені Тараса Шевченка міста Вінниці»  та школі-ліцеї № 7  системи освіти м. Вінниці, який має статус експериментального навчального закладу в рамках роботи міського проекту «Педагогічний експеримент».

1.  Прізвище, ім'я, по батькові:  
НЕГОДА  СЕРГІЙ  ПЕТРОВИЧ.
2.  Фах: Математик. Інформатик. Викладач.
3.  Посада: вчитель математики та інформатики
4.  Місце роботи: Навчально-виховний комплекс: середня загальноосвітня школа І-ІІ  ступенів – ліцй № 7  м. Вінниці, вул.  Небесної сотні, 21.
5.  Кваліфікаційна категорія:вища.
6.  Педагогічне звання: вчитель-методист.
7. Нагороди: Грамота управління освіти Вінницької міської ради (1996, 1997, 2002, 2003, 2004 рр.). Почесна грамота виконавчого комітету Вінницької міської ради (2008 р.). Почесна грамота управління освіти і науки Вінницької обласної державної адміністрації (2006 р, 2008 р. 2009 р.)
8.  Адреса: 21018, місто Вінниця, вул. Свердлова 179,
9. Участь у фахових конкурсах: Вінницький конкурс «Ярмарок фахових сподівань» 2000-2010 рр, Всеукраїнський конкурс «Учитель року -2010».
10. Назва лабораторії: «Творча мережа юного математика».
11.    Моє педагогічне кредо: «Мислити глобально, діяти локально».
12.  Тема дослідження: «Творча мережа обдарованої дитини».
13. Проблема, яку вирішую: :моделюю учнівські  творчі мережі  в рамках навчально-інформаційного середовища гімназій для реалізації  творчого потенціалу обдарованої дитини в пізнавально-дослідницькій  діяльності,  яквищій формі самоосвіти.

14. Задачі,  які вирішую: надаю методичну, організаційно-технічну,  дидактичну, психологічну допомогу кожній дитині в моделюванні і в впровадженні власної  творчої лабораторії в рамках творчої мережі обдарованих дітей гімназії; авторитетно розвязую організаційні та конфліктні ситуації в навчальному та виховному процесі під час дослідної  діяльності  учнівських творчих лабораторій.

15. Очікувані результати:
 а)науковий аспект: новизна творчих мереж як форми діяльності на платформі інформаційних технологій,  забезпечення  якості дослідних робіт учнів, які вчаться в творчій мережі, адже чим вона вища,  тим краща обізнаність  дитини. Але є парадокс. Багатий запас знань – це  перший критерій, хоча він  і не при всіх умовах являється показником розумового розвитку.  Інший більш надійний показник – ступінь системності знань.  Ще більш надійний  показник – оволодіння  раціональними прийомам розумової діяльності, формування інтелектуальних, творчих умінь. Цей показник і є тією основою, яка дає змогу молодій людині самонавчатись далі, вирішувати багато питань в практичній діяльності навіть,  якщо вона ці питання не проходила під час навчання, але стикалась з хоча б трошки подібними проблемами;
б)навчально-методичний аспект: системність і організованість в роботі з дітьми, що мають задатки до творчого розвитку;
в)соціально-економічний аспект: творча мережа - це форма навчальної діяльності, яка дає змогу визначити і підвищити рівень творчого досвіду учасника творчої мережі згідно якісної шкали: абсолютний, локально-абсолют­ний, умовний, суб'єктивний рівні новизни; виявити оптимальність, яка сприяє досягненню високих результатів за найменших витрат фізичних, розумових та матеріальних сил;  ре­зультативність та ефективність, що означає певну стій­кість позитивних результатів у моїй діяльності, як педагога і вчителя;  мож­ливість творчого застосування в масовому досвіді, що передбачає придатність мною апробованого досвіду для масово­го впровадження в інших навчальних закладах через   сайт http://sxz.mylivepage.com/ .
г)розвиток професійної компетентності педагогічних працівниківв навчальному та виховному процесі розвивається якісна працездатність,  вимогливість,  доброта і чуйність до дітей, магічна іронія та здоровий глузд у випадку надзвичайних педагогічних ситуацій, системність і організованість в творчій роботі з дітьми, що мають «проблеми особистого розвитку», толерантність, парадоксальне почуття гумору з дітьми,  повна безпосередність в спілкуванні з дітьми. 
16.    Методичне забезпечення, яке створене автором:
    Веб-сайт  для дистанційного навчанняhttp://sxz.mylivepage.com/ .
17.    Способи організації  навчальної діяльності учителя:
• Метод проектів;
 Метод мозкового штурму;
 Метод творчої мережі;
 Метод аналізу та синтезу;
 Метод абстрагування;
 Метод порівнювання;
 Метод ідеалізування;
 Метод структурування та систематизування;
 Метод відбору та класифікації;
 Метод прогнозування та проектування;
 Метод дослідів явищаподіїпроцесу, стану;
 Метод експериментування;
 Метод моделювання;
 Метод програмування.